CENA DO 1499 Kč | CENA NAD 1500 Kč | |
---|---|---|
BALÍKOVNA na adresu | 99 Kč | ZDARMA |
KURÝR PPL, DPD | 99 Kč | ZDARMA |
ZÁSILKOVNA | 59 Kč | ZDARMA |
OSOBNÍ ODBĚR | ZDARMA | ZDARMA |
CENA | |
---|---|
DOBÍRKA | 35 Kč |
BANKOVNÍ PŘEVOD | ZDARMA |
PLATEBNÍ KARTOU ON-LINE | ZDARMA |
HOTOVĚ / KARTOU - OSOBNÍ ODBĚR | ZDARMA |
PPL kurýr | SLEVA NA DOPRAVU | |
DOBIERKA | 8 € | nad 100 € - ZDARMA |
BANKOVÝ PREVOD | 2 € | nad 100 € - ZDARMA |
Osobním odběr v jedné z kamenných prodejnách prodávajícího je ZDARMA.
1. Odběr může být proveden osobně nebo pověřeným kurýrem ( Česká pošta, PPL, DPD).
2. Distribuce objednávek je v současné době realizována prostřednictvím služby Česká pošta, s.p.,společnosti PPL CZ s.r.o. a společností DPD s.r.o.
3.PPL CZ, s.r.o. Vám doručí zásilku na uvedenou adresu zpravidla následující pracovní den po odeslání. Řidič Vás v den doručení bude telefonicky kontaktovat a domluví si s Vámi přibližnou dobu, kdy bude zásilka doručena. Pokud Vás řidič nezastihne na uvedené adrese, zanechá Vám oznámení o nedoručení zásilky a pokusí se Vám ji doručit následující den.
O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem, ve kterém najdete odkaz na sledování zásilky.
Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistí kupující mechanické poškození obalu zásilky, je v jeho zájmu zkontrolovat stav zásilky. V případě jejího poškození má kupující právo trvat na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. Doporučuje se nepodepisovat předávací protokol, aniž by kupující překontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.
Více informací o PPL najdete na www.ppl.cz
4.DPD CZ, s.r.o Vám zaručuje doručení do druhého pracovního dne. Oznámí o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem. Interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení. Máte možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail. V případě neúspěného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem). Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Více informací o DPD najdete na www.dpd.cz
5.Česká pošta, s.p. doručí zásilku na uvedenou adresu zpravidla následující pracovní den po odeslání. Pokud Vás pracovník České pošty nezastihne na uvedené adrese, zanechá Vám oznámení o uložení zásilky na poště. Zásilku si můžete během 1 týdne vyzvednout. Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistí kupující mechanické poškození obalu zásilky, je v jeho zájmu zkontrolovat stav zásilky. V případě jejího poškození má kupující právo trvat na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. Doporučuje se nepodepisovat předávací protokol, aniž by kupující překontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.Více informací o České poště najdete na www.cpost.cz.
6. Objednávku je možné si vyzvednout v prodejně každý den, dle otevírací doby dané prodejny, až po potvrzení pracovníky prodávajícího, že je objednávka připravena k odběru. Při osobním odběru nejsou k ceně dodávky připočteny náklady spojené s dodáním - balné a poštovné.
7. Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího odeslány v co nejkratším termínu.
Doručení zboží se řídí termínem dodání uvedeného u jednotlivých výrobků.
8. Dodací lhůta začíná běžet od potvrzení závazné objednávky prodávajícím za podmínky obdržení všech informací, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.
9. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci tak, aby byly dodrženy lhůty dle odst. 1 tohoto článku, oznámí prodávající tuto skutečnost zákazníkovi elektronickou poštou, výjimečně faxem nebo poštou (pokud je zboží takto objednáno) a upřesní předpokládaný termín dodání.
10. Pokud dodávka zboží selže, je podstatným způsobem ztížena či znemožněna z jakýchkoliv důvodů, a lze důvodně předpokládat, že objednávka nebude dodána ve lhůtě 3 dnů od přijetí objednávky, je prodávající povinen uvědomit kupujícího, že v této lhůtě nelze zásilku dodat a současně jej informovat o předpokládané době dodání zboží. Pokud poté kupující výslovně neprohlásí, že na splnění dodávky trvá, má se za to, že od kupní smlouvy odstoupil. V takovém případě je prodávající povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené kupujícím k aktuální objednávce – kupní smlouvě na jeho účet.
11. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomen kupující, kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním resp.vrácením v plné výši.
12. Prodávající je oprávněn provádět dodávky formou dílčích dodávek, s tím spojené náklady nese prodávající.
13. Podmínkou platnosti internetové objednávky je pravdivé vyplnění požadovaných osobních údajů v registračním formuláři, zejména pro účely vyhotovení daňového dokladu. Prodávající neručí za splnění objednávky vyplněné nesprávně, nepravdivě či neúplně.
14. Okamžikem předání zboží dopravci přechází nebezpečí škody na zboží na objednatele.
15. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad. Návod k použití nemusí být vždy součástí zásilky, ovšem vždy je uvedena v elektronické podobě u každého nabízeného zboží na portále www.%storeName
16. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo je na trhu nedostupné, nebo došlo ke zrušení registrace léčivého přípravku od Státního ústavu pro kontrolu léčiv nebo se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena cena přípravku. V případě, že tato situace nastane, bude zákazník kontaktován emailem nebo telefonicky, event. faxem za účelem dohody o dalším postupu.
17. Zákazník může objednávku stornovat telefonicky nebo emailem bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením nebo pokud již nedošlo k její expedici. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.
1. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.%storeName prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání. Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč a zahrnují cenu zboží včetně zákonem stanovené DPH a nezahrnují náklady na balení a dopravu.
2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v případě zřejmé písařské či početní chyby uvedených cen.
3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v případě podstatnější změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Aktuální cena zboží bude vždy uvedena na internetových stránkách www stránkách zprostředkovatele.
4. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na bankovní účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti při převzetí zboží.
1. Dobírka prostřednictvím České Pošty, a.s., PPL CZ, s.r.o. a DPD CZ, s.r.o.
2. Bankovním převodem (ČS)
3. Složenka ČP, a.s.
4. Úvěrová karta YES karta (pouze v kamenném obchodě Louny, Kralupy nad Vltavou)
5. Embosované karty (VISA, EUROCARD / MASTERCARD)
6. Platba na splátky ESSOX (pouze v kamenném obchodě Louny, Kralupy nad Vltavou)